1. Home
  2. »
  3. آموزش ASP.NET
  4. »
  5. دانلود رایگان فیلم آموزش ASP.NET قسمت سوم

خلاصه این مطلب :

قسمت سوم  اموزش ASP.NET  آماره دانلود هستش و میتونسد در ادامه این قسمت رو هم دانلود کنید.

دانلود رایگان فیلم آموزش ASP.NET قسمت سوم
دانلود رایگان فیلم آموزش ASP.NET قسمت سوم

خطایابی (debugging) اشاره دارد به روند تلاش برای پیگیری پیام خطاها در برنامه. همچنین به رسیدگی به خطاهای بالقوه که ممکن است رخ دهد نیز اشاره دارد. ۳ نوع خطا ممکن است رخ دهد:

  • خطاهای زمان طراحی
  • خطاهای زمان اجرا
  • خطاهای منطقی

خطا در زمان طراحی:

وقتی رخ می دهد که شما هنوز برنامه را اجرا نکرده اید و در حال طراحی برنامه هستید. در حقیقت، اکثر اوقات برنامه با خطاهای زمان طراحی اجرا نمی شود، شما یک پیام popup دریافت می کنید که می گوید یک خطا ایجاد شده و می پرسد که چه کاری می خواهید با آن انجام دهید.

رفع خطاهای زمان طراحی ساده است زیرا سی شارپ زیر آن یک خط رنگی موجدار می کشد. شما خطوطی با ۳ نوع رنگ مختلف خواهید دید: آبی، قرمز و سبز. خطوط آبی مضوعات ویرایش و ادامه شناخته می شوند، به این معنی که می توانید در کد خود تغییر ایجاد کنید بدون اجبار در توقف کل برنامه. خطوط موجدار قرمز رنگ خطاهای Syntax(خطاهای نحوی) هستند، مانند یک نقطه ویرگول اشتباه در پایان یک خط ، یا یک پرانتز اشتباه در شرط IF . خطوط موجودار سبز رنگ هشدارهای کامپایلر (Compiler Warnings) هستند. این وقتی رخ می دهد که سی شارپ چیزی را کشف می کند که می تواند به طور بالقوه باعث مشکل شود، مانند تشخیص یک متغیر که هرگز استفاده نشده است.

مباحث این درس:

  1. Debugging
  2. Error Handling
  3. رسیدگی به خطاها در C#

[eyesonly level=”administrator, editor, author, contributor,subscriber” hide=”yes”] لینک دانلود فقط برای اعضا قابل نمایش است [/eyesonly]

[eyesonly level=”contributor” logged=”in”]دانلود با لینک مستقیم [/eyesonly]

امتیاز این post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید