1. Home
  2. »
  3. آموزش های شبکه
  4. »
  5. آموزش صفر تا صد نرم افزار kerio connect به زبان فارسی
kerio connect

خلاصه این مطلب :

 

 

آموزش صفر تا صد نرم افزار kerio connect به زبان فارسی

 

نرم افزار Kerio Connect یک ایمیل سرور Groupware می باشد که توسط کمپانی Kerio Thechnologies ساخته شده است و بر روی سیستم عامل های ویندوز , لینوکس و او اس ایکس فعال می باشد . تا قبل از ارائه ورژن ۶٫۷ نام این نرم افزار Kerio MailServer نام داشت . نرم افزار اتصال کریو برنده جایزه بوده و جایگزین مناسبی برای Microsoft Exchange می باشد و مناسب برای تمام بیزینس های کوچک می باشد و قابلیت حمل توسط نسخه های موبایل را دارد و به راحتی می توان از آن در هرجایی استفاده کرد . شما به راحتی می توانید مشغول کار خود بوده بدون آنکه از قطع شدن اتصال از ایمیل های خود نگران باشید و دارای محیط ی امن بوده و ایمیل هایی که دارای ویروس و یا اسپم هستند را شناسایی کرده و به صورت اتوماتیک حذف می کند و محیطی امن را برای ایمیل های شما فراهم می کند . در مجموع کریو تکنولوژی یک شبکه جهانی می باشد که زیرساخت های IT را فراهم می سازد . از ویژگی های این نرم افزار می توان به دسترسی به فایل های رمزگذاری شده با استفاده از SSL , آنتی ویروس ها و آنتی اسپم ها اشاره کرد . همچنین رابط ایمیل تحت وب بوده و یک اتصال دهنده برای Microsoft Outlook می باشد . Kerio Connect شامل سرورهای باز SSL , SpamAssassin , PHP و QT می باشد . کمپانی Kerio با داشتن بیش از ۶۰۰۰ نمایندگی فروش در جهان , ۵۰۰۰۰ خریدار و میلیون ها کاربر از معروفیت خوبی برخوردار می باشد .

ویژگی های نرم افزار Kerio Connect :

 

  • مدیریت ایمیل‌ها :

با استفاده از کریو کانکت، شما قادر خواهید بود تا جعبه‌ای واحد برای مدیریت ایمیل‌های ورودی و خروجی خود ایجاد کنید. این ابزار امکان مشاهده، پاسخ و دسته‌بندی ایمیل‌ها را برای شما ساده می‌سازد.

  • تقویم جامع :

تقویم یکی از ابزارهای مهم برای برنامه‌ریزی و مدیریت زمان در سازمان‌ها است. کریو کانکت با ارائه یک تقویم جامع، به شما کمک می‌کند تا بتوانید وظایف، رویدادها و جلسات را به بهترین نحو مدیریت کنید.

  • مدیریت مخاطبین :

مدیریت مخاطبین یک چالش بزرگ در سازمان‌ها می‌باشد. با استفاده از کریو کانکت، شما می‌توانید اطلاعات مرتبط با مشتریان، همکاران و تعاملات مختلف را به راحتی مدیریت کنید.

  • قابلیت گرفتن بک آپ از ایمیل ها بدون محدودیت تعداد
  • قابلیت ذخیره سازی ایمیل ها و استفاده مجدد از آنها به صورت آفلاین
  • دارای آنتی ویروس Sophos
  • تشخیص اتوماتیک DHCP
  • و…

 

ارتقاء ارتباطات با استفاده از کریو کانکت

برای بهبود ارتباطات داخلی و خارجی در سازمان‌ها، می‌توانید از کریو کانکت بهره‌برداری کنید. با مدیریت بهتر ایمیل‌ها، هماهنگی بهتر در برنامه‌ریزی با تقویم و دسترسی آسان به اطلاعات مخاطبین، می‌توانید کارایی و کیفیت ارتباطات را بهبود دهید.

منبع توضیحات technet24.ir

 

لینکها در کانال تلگرام سایت 

لینک دانلود 

امتیاز این post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید