1. Home
  2. »
  3. آموزش های شبکه
  4. »
  5. دانلود فیلم آموزش Kali Linux به زبان فارسی
Kali Linux

خلاصه این مطلب :

Kali Linux

 

دانلود فیلم آموزش Kali Linux به زبان فارسی

 

Kali Linux یکی از توریع های لینوکس است که توجه اکثر هکر ها را به خود جذب کرده ، این سیستم عامل قدرتمند با نماد اژدها به جای سیستم عامل بک ترک نشسته و بیشتر برای تست نفوذ استفاده می شود. این توزیع به پشتوانه ی Debian منتشر شده و حتی از روی usb فلش هم قابل اجراست.
با Kali Linux شما می توانید به انواع شبکه ها ، وب ساتها ، تلفن های همراه ، تلبت ها و …. به راحتی نفوذ کنید و از هک لذت ببرید.

برای دانلود آخرین ورژن Kali Linux بر این لینک کلیک نمائید و پس از ورود به صفحه مورد نظر نام و ایمیل خود را وارد نمائید ، سپس دکمه Register & Download را بفشارید تا وارد صفحه دانلود شوید . حال بسته به نوع سیستم خود نسخه مورد نظر را انتخاب و دکمه Download Kali را کلیک کنید.

خصوصیات مهم کالی لینوکس

داشتن بیش از ۳۰۰ ابزار تست و نفوذ : پس از بررسی همه ی ابزار های بک ترک تیم توسعه ی کالی بهتر دید برخی از ابزارهایی که کار نمی کنند را حذف کند و تنها ابزارهای مفید و تست شده را در کالی اعمال کند.

کالی رایگان است و همیشه خواهد ماند : Kali لینوکس همانند جد خود بک ترک رایگان عرضه می شود و همیشه رایگان خواهد ماند و شما هرگز برای تهیه ی آن پولی نخواهید پرداخت !
منبع باز و اوپن سورس : شما قادر خواهید بود هر نوع تغییری را در کالی لینوکس اعمال کنید و از تمامی مزایای اوپن سورس بهره ببرید .

سازگار با FHS : کالی لینوکس با پایبندی به استاندارد فایل سیستم سلسه مراتب توسعه یافته است .

پشتیبانی بیشتر کارتهای شبکه ی وایرلس : کالی لینوکس را طوری ساخته اند که قادر است بیشتر کارتهای شبکه وایرلس اینترنال وکارت های شبکه ی وایرلس USB را شناسایی و پشتیبانی کند.

هسته ی سفارشی : برای تست نفوذ تیم توسعه اغلب به ارزیابی های وایرلس دارد و هسته آخرین قوای پشتیبانی برای تزریق است.

محیط توسعه امن : تیم توسعه ی کالی لینوکس از یک گروه کوچک و قابل اعتماد تشکیل شده است و تنها مخازن امن را در کالی قرار می دهند.

تعهد GPG : هر بسته ای در کالی باید امن باشد و تیم توسعه ی هر بسته نسبت به امنیت واعتماد آن بسته تعهد می دهد و برای محکم بودن این تعهدات قرارداد های دو طرفه صورت میگیرد.

پشتیبانی از انواع زبان ها : با این که کالی به صورت پیش فرض دارای زبان انگلیسی است اما توانایی پشتیبانی از تمامی زبان های زنده ی دنیا را دارد.

کاملا قابل تغییر است : با این که در حالت پیش فرض کالی دارای محیط کاربری گنوم ۳ است اما کاربران قادر خواهند بود محیط و تنظیمات دلخواه خود را بر روی کالی لینوکس اعمال کنند.

پشتیبانی از سیستم های ARMEL و ARMHF : تیم توسعه ی کالی می داند که سیستم های مبنی بر ARM رو به افزونی و رایج شدن هستند و کالی سعی دارد تا خود را با این نوع سیستم ها سازگار تر کند و هر روز بر این قابلیت خود می افزاید , در حال حاضر کالی سیستم های ARM زیر را پشتیبانی می کند :

rk3306 mk/ss808

Raspberry Pi

ODROID U2/X2

Samsung Chromebook

 

منبع توضیحات netfixed.ir

 

مجموعه آموزشی کالی لینوکس کاری از گروه امنیتی Cyber Security Team به زبان فارسی .کالی سیستم عامل محبوب هکر ها هستش و تسلت بر این سیستم عامل یعنی همه چی.

 

لینک دانلود در کانال تلگرام قرار دارد

لبنک دانلود اموزش

 

امتیاز این post

17 پاسخ

  1. سلام
    این فایلی که آپلود کردید یه چیز آموزش دیگه است
    این دو تا فایل رمز دارن
    Kali_Linux@ALL_pack.part1
    Kali_Linux@ALL_pack.part2
    تشکر

  2. مرسی از سایت عالی و خوبتون، این فایل منظور نیست، اون فایلی که دو قسمت هست پسورد داره، پسورد اونو لطف کنین اگه ممکنه… دوره آقای شهاب شمسی منظورمه، همون که دو تا قسمت هست…

  3. سلام خواهشا پسورد فایلهای درون کانال تلگرام رو بزارید من الان یک گیگ و خرده ای دانلود کردم پسورد میخواد.

      1. همین پستی که ایمیا براش ارسال شده. فیلم اموزش کالی بصورت فارسی و در دو پارت هست. پسورد فایلاش چی هست.ممنون

  4. سلام دوست عزیز پسورد فایلهای فشرده فیلم kali linux آقای شهاب شمسی رو لطفا بفرمایید چیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید